lördag 5 december 2009

Fundering inför 2010

Jag har en fundering. Jag skulle verkligen vilja. Men klarar jag det?

Skulle 2010 kunna bli ett år när jag inte köper in något till handarbete utan tar mig igenom de saker, garner, tyger, pärlor, pysselsaker som jag har här hemma? Skulle det gå? Klart det skulle gå. Frågan är om jag skulle klara av att bara klappa garn i affären ett helt år.

Någon som är med? VI skulle kunna byta saker om det är något som fattas. Om jag t.ex. har en vit dragkedja som du behöver så kan du få den. Och om du har en svart snodd som jag behöver så kan vi byta.

Jag behöver fundera lite mer på detaljerna, men kanske, kanske skulle det gå. Möjligen behövs det en årsbudget på 200 kronor för tråd i rätt färg och nån knapp som ingen kompis har. En budget med redovisning.

/Maia

PS. Nu önskar jag mig genast garn till en tröja i julklapp...

1 kommentar:

Hanna sa...

Det här skulle jag endast klara om jag inte gick in i en enda affär som säljer garn, pyssel, pärlor ... Material har jag så jag skulle klara mig ett helt år.